השכרת רכב לטווח ארוך הופכת לפופולרית בישראל, הן עבור לקוחות פרטיים והן עבור עסקים קטנים ובינוניים. בניגוד להשכרה לטווח קצר של ימים או שבועות, השכרה לתקופות ארוכות של חודשים או שנים מציעה יתרונות רבים.

יתרונות השכרת רכב בארץ לטווח ארוך

גמישות

היתרון הבולט ביותר בהשכרת רכב הוא הגמישות שהיא מאפשרת. להבדיל מהשכרה לימים או שבועות, כאן אין הגבלה על מספר הקילומטרים שניתן לנסוע או צורך להחזיר את הרכב בתאריך קבוע. הרכב נמצא ברשותכם לתקופה ארוכה ואתם יכולים לנצל אותו כרצונכם לנסיעות עבודה, טיולים, ולכל מטרה אחרת.

ודאות תקציבית

עם השכרה לטווח ארוך, התשלום החודשי קבוע וידוע מראש, מה שמאפשר תכנון תקציבי נוח יותר. אין חשש מעלויות בלתי צפויות כמו ברכישת רכב, והוצאות התפעול והתחזוקה כלולות בתשלום החודשי.

חיסכון

לעיתים קרובות, השכרה רכב לטווח ארוך עדיפה כלכלית על פני רכישה או ליסינג. בנוסף, נחסך הטרחה של מכירת רכב משומש ורכישת רכב חלופי. השכרה זו מאפשרת ליהנות מרכב חדש ומשודרג ללא תשלומי מזומן גבוהים.

שירות ותחזוקה

השכרה כוללת בדרך כלל שירותי תחזוקה ותיקונים, דבר המקנה חיסכון משמעותי בהוצאות אלה. גם אם מתרחשת תקלה או תאונה קלה, הרכב מוחלף במהירות וללא טרחה רבה.

חדשנות טכנולוגית

השכרה זו מאפשרת ליהנות מדגמי רכב חדישים ומתקדמים באופן קבוע, מבלי להתחייב לרכישה יקרה של הרכב. ניתן להחליף לדגם משודרג עם סיום תקופת ההשכרה.

נוחות ופשטות

התהליך כולו נוח ופשוט יחסית – בחירת רכב, מילוי מסמכים, איסוף הרכב והחזרתו בתום התקופה. העסקה כולה מנוהלת מול גורם אחד מבלי להתמודד עם מורכבויות של רכישה, מכירה, ביטוחים, טסטים ועוד.

השכרת רכב לטווח ארוך לעסקים

השכרת רכב באשדוד היא עניין שבשגרה בקרב בעלי עסקים קטנים ובינוניים כפתרון גמיש וחסכוני לצרכי התחבורה העסקיים שלהם. במקום לרכוש או לחכור רכבים, הם יכולים להשכיר מספר כלי רכב לתקופה ממושכת בהתאם לצורך.

יתרון מרכזי לעסקים הוא הגמישות – הם יכולים להתאים את כמות וסוג הרכבים המושכרים לצרכים המשתנים, להגדיל או להקטין את הצי לפי עונות או פרויקטים, ואף להחליף סוגי רכב שונים מעת לעת. גם עסקים חדשים יכולים ליהנות מיתרון זה עם מיעוט הון ראשוני. בנוסף, השכרה לטווח ארוך מצמצמת סיכונים ומאפשרת התמקדות בליבת העסק ולא בהוצאות וטרחה על צי רכב.

תהליך השכרת רכב לטווח ארוך

תהליך הזמנת רכב אצלנו בדרייב רנט פשוט ונוח. עליכם רק להגיע לסניפנו, לבחור את הרכב המבוקש מצי הרכב שלנו, ולמלא טופס הזמנה עם פרטי הרכב ותקופת ההשכרה.

ניתן לבצע את כל התהליך גם באופן מקוון באתר שלנו, כולל בחירת רכב, מילוי טופס ואישור תנאי ההשכרה.

רוצים לבצע השכרת רכב לטווח ארוך?

בחברתנו אנו שמים דגש על ניהול צי רכב איכותי ומגוון הכולל את מיטב המותגים והדגמים.

אנו מקפידים על תחזוקה שוטפת של כלי הרכב ומבצעים בדיקות טכניות תקופתיות כדי להבטיח רכבים תקינים ובטוחים. כמו כן, אנו דואגים להחליף ולשדרג את צי הרכב שלנו באופן סדיר על מנת להציע ללקוחותינו של רכבים חדישים.

דילוג לתוכן