הכנת רכב למכירה

מקסימיזציה של ערך הרכב

5 צעדים להכנת רכבך למכירה

החלטתם למכור את הרכב שלכם?
 
בפוסט זה אנו נספק לכם מדריך מעשי של 5 שלבים שיסייעו לכם להכין את הרכב שלכם למכירה, ולהשיג את המחיר הטוב ביותר.

שלב 1 : נקה את רכבך

הרושם הראשוני הוא קריטי. רכב נקי משאיר רושם חיובי ונותן תחושה כי הרכב טופל כראוי בכל שנותיו. שטיפה מקיפה של הרכב, גם מבחוץ וגם מבפנים, תעזור לו להיראות מטופח ומטופל. שירות ״דיגמתי״ של דרייב השכרת רכב יעשה עבורך את העבודה ויחסוך לך זמן יקר. אם יש פריטים אישיים ברכב, הסירו אותם, ואל תשכחו לנקות את החללים הקטנים, כמו תאי אחסון השונים.

הכנת רכב למכירה
הכנת רכב למכירה

שלב 2: תקן תיקונים פשוטים

תיקון תקלות פשוטות, כמו תאורה שאינה עובדת, חלונות חשמל שאינם פועלים, או חריצים בצמיגים, יכול להגדיל את שווי הרכב.
 קחו בחשבון שהוצאה קטנה על תיקונים כאלה עשויה להגדיל משמעותית את המחיר שתקבלו בעת המכירה.
שטוף תא המנוע – בצעו ניקוי ושטיפה למנוע, מראה של סימני שמן , כורי עכביש, עלים יבשים ואבק יגרמו לקונה הפוטנציאלי לרתיעה, חשוב שהמנוע ותא המנוע ייראה נקי, צינורות גומי שאינן סדוקות, וחלקי מתכת בוהקים ונקיים משאריות גריז ושמן..
צמיגים – החליפו צמיגים שחוקים ועם סדקים וכך תמנעו מהקונה הפוטנציאלי לזהות בקלות ליקויים שיאפשרו לו להתחיל לחתוך לכם במחיר.

צביעה:– פגושים הם נושא רגיש ובד״כ הם הראושנים לספוג מכות, צביעת פגושים אינה כרוכה בעלויות יקרות אך מוסיפה המון למראה הרכב.
אם ישנם חלקים שנפגעו  מהשמש באופן שאינו מצדיק את שנת הייצור של הרכב, כדאי לצבוע אותם בנוסף.

החלף גומיות – גומיות סדוקות או יבשות בדלתות ובחלונות כדאי להחליף.
מראות צד – להקפיד שיהיו נקיות וללא סדקים או שברים.
נקה ריפודים – ישנם כיום חומרים ושיטות שיכולות לשפר מאוד את מראה הריפודים, במיוחד אם המראה שלהם אינו מצדיק את שנת הייצור של הרכב.
רישוי, טסט לרכב – אנו נדאג להכין את הרכב לטסט ולדאוג שכל פנסי הרכב פועלים ותקינים, צמיגים, בלמים, הגה ולקחת את רכבך למכון רישוי, לעבור במסלול הטסטים להעביר אותו טסט ולהגיש לך את רישיון הרכב משולם ומעודכן. אם הזמן שלך יקר ולא בא לך לסתובב בין המוסכים השונים, שירות ״ דיגמתי״ של דרייב השכרת רכב יעשה עבורך את העבודה ויחסוך לך זמן יקר.

שלב 3: ביקורת היסטוריה של הרכב

לקוחות רוצים לקנות רכב עם היסטוריה של תחזוקה טובה.
קבלת דוח מכונאי והצגתו לקונים פוטנציאלי יכולה להציג את הרכב באור חיובי.כמו כן, החשבוניות עבור הפעולות שביצעתם במהלך השנים יכולות להיות מסמך חשוב המעיד על תחזוקה ברמה גבוהה שנעשתה ברכב.

הכנת רכב למכירה
הכנת רכב למכירה

שלב 4: תיעוד וצילום מקצועי

צילום מקצועי של רכבכם ומכל הזוויות יכול להיות מרשים ולעזור לקונים לראות את הערך של הרכב. נסו לצלם את הרכב בתנאי אור טובים, ולהציג את כל הפרטים החשובים, כמו המראות, החישוקים והחלל הפנימי. אל תשכחו לצלם גם את המנוע והתא המטען.

שלב 5: הקפדה על המחיר

לפני שאתם מפרסמים את הרכב למכירה, עשו מחקר שוק כדי להבין את המחיר הממוצע של רכבים דומים. זה יעזור לכם להגדיר מחיר התחלתי הוגן שלא יגרום לקונים להתרחק מהמכירה, אבל גם לא יגרום לכם לאבד מרווחים אפשריים.

דע כמה רכבך שווה

קישור למחירון של אתר יד 2: https://www.yad2.co.il/price-list 

הכנת רכב למכירה

לסיכום: הכנת הרכב למכירה היא תהליך שמצריך מחשבה והקפדה. עם הקפדה על פרטים קטנים, ניקיון מקצועי, תיקונים נדרשים, תיעוד מקיף ומחיר מתאים, תוכלו להשיג מחיר מירבי בעת המכירה. 

אז אם אתם רוצים להשיג מחיר מירבי עבור הרכב ובא לכם שגוף אחד יטפל בכל 5 השלבים, אנו בדרייב השכרת רכב נשמח לעמוד לרשותכם, אחרי הכל זו המומחיות שלנו ובזה אנחנו טובים.
לכן תפרנו את חבילה ייעודית של שירות ״ דיגמתי״ לבעלי רכב המעוניינים לקצר את זמן המכירה, להשיג את המחיר המירבי עבור רכבם ולחסוך להם זמן יקר והתרצצויות.

אולי תופתעו אבל ההוצאה לא תהיה גבוהה בהרבה אילו הייתם פונים לכל מוסך ומוסך בנפרד, אבל הזמן והטרחה שייחסכו מיכם הם עצומים.

אז אל תהססו, פנו אלינו עוד היום ורכביכם ייכנס לתהליך שיחזור ממנו מדוגם וראוי לקניה.

דבר איתנו ב-WhatsApp

דילוג לתוכן